Historia powstania marki Miodny Szlak
Od czego się zaczęło?
Pomysł budowy marki miejsca zrodził się w głowie Renaty Stelmach – Prezes Fundacji podczas seminarium dot. wymiany doświadczeń z zakresu ekonomii społecznej w Wysowej Zdrój w czerwcu 2019 roku. Po konsultacjach ze specjalistka od budowania marki Olgą Gałek, prace nabrały tempa. Jak Olga się włącza w proces budowania marki to musi być sukces!
Marka lokalna Miodny Szlak powstała z inicjatywy Fundacji Po Zdrowie do Natury, z inspiracji marką lokalną Dolina Karpia i we współpracy z Fundacją Miejsc i Ludzi Aktywnych. Fundacja Po Zdrowie do Natury stworzyła wokół siebie grupę inicjatywną, do której należy kilku cudownych lokalnych przedsiębiorców i lokalnych liderów.




Od pomysłu do realizacji
Historia naszej marki
Wspaniała inicjatywa poparta działaniem. Zobaczcie jakie były pierwsze kroki w budowaniu naszej marki.





