Historia powstania marki Miodny Szlak

Od czego się zaczęło?

Pomysł budowy marki miejsca zrodził się w głowie Renaty Stelmach – Prezes Fundacji podczas seminarium dot. wymiany doświadczeń z zakresu ekonomii społecznej w Wysowej Zdrój w czerwcu 2019 roku. Po konsultacjach ze specjalistka od budowania marki Olgą Gałek, prace nabrały tempa. Jak Olga się włącza w proces budowania marki to musi być sukces!

Marka lokalna Miodny Szlak powstała z inicjatywy Fundacji Po Zdrowie do Natury, z inspiracji marką lokalną Dolina Karpia i we współpracy z Fundacją Miejsc i Ludzi Aktywnych. Fundacja Po Zdrowie do Natury stworzyła wokół siebie grupę inicjatywną, do której należy kilku cudownych lokalnych przedsiębiorców i lokalnych liderów.

Bogactwo Natury

BOGACTWO NATURY

Lasy (jodła), nasłonecznienie i miód.

Kult Pszczoły

KULT PSZCZOŁY

Rdzenna pszczoła łemkowska – pszczoła kamianka.

Zdrowie

ZDROWIE

Czyste powietrze – duża lesistość i przestrzeń.

Magiczne Miejsce

MAGICZNE MIEJSCE

Spokój, poruszenie – emocje, zagadki.

Honey Bank

Od pomysłu do realizacji

Historia naszej marki

Wspaniała inicjatywa poparta działaniem. Zobaczcie jakie były pierwsze kroki w budowaniu naszej marki.

Dołącz do naszej Marki Lokalnej, czekamy na Ciebie!